• Výlet 9. A

• 19.06.2023 06:59
      • Nové Město pod Smrkem, 12. - 16. 6. 2023
      • V pondělí ráno jsme se všichni sešli na vlakovém nádraží a vydali se k naší cílové destinaci. Cesta vlakem nám utekla velmi rychle.

Po příjezdu jsme se vydali s těžkými taškami do naší chatky. Když jsme ji viděli, byli jsme vydšení. Jedna zásuvka na celé chatě, společné záchody a sprchy, a také díry ve zdech.

Po vydatné večeři jsme se vydali k prameni Kyselka. Cestou tam jsme museli přeskakovat potok. Nikdo nepřišel k úrazu. :)

V úterý jsme šli výletit na rozhlednu Smrk. Cesta byla dlouhá a náročná, ale i přesto jsme ji zdolali. Po příchodu zpět na chatku jsme trávili čas hraním volejbalu, přehazované a jinými aktivitami. Po večeři jsme všichni vyčerpáni padli do postelí a usnuli.

Ve středu jsme jeli vlakem na zámek a hrad Frýdlant. Prohlídka hradu byla velmi hezká a všichni jsme si ji náramně užili. Poté jsme šli na prohlídku pivovaru, ta byla také moc hezká, ale byli jsme zklamáni, že jsme neměli žádnou ochutnávku piv. Po příjezdu jsme opět hráli různé hry.

Ve čtvrtek jsme si měli vymyslet plán dne sami. To ovšem nedopadlo, takže plán vymyslely paní učitelky. Šli jsme na výlet k boudě Hubertka a na Kočičí kameny. Cesta tam byla dlouhá, ale také jsme ji zdolali. U boudy jsme si sedli a načerpali síly na cestu zpět do chatky. Odpoledne nás opustili dva členové výpravy. Večer na nás čekala invaze malých dětí. Hráli jsme si s nimi a dělali různé „blbiny“. Myslím, že jsme si to společně velmi užili.

Poslední den se táhl ve znamení úklidu. No, nepořádek byl opravdu všude. Všichni se zapojili do úklidu, abychom to měli rychle hotové. Čekal nás jen oběd a potom už hurá domů.

Toto byl náš poslední společný výlet a všichni jsme si ho moc užili.

Třída 9. A

Ke Kyselce přes potok

K pramenité vodě

Šlo o velký skok

Všichni to zvládli v pohodě

Náročný výšlap na Smrk

Výhled krásný opravdu

Na rozhledně jsme udělali mrk

Zpátky jsme šli pomalu

Nohy celé od písku

Všude lítal míč

Hráč dojedl poslední kus řízku

A odhodil míč pryč

A všude hodně zmatku

Týden všechny bavil

Poslední školní výlet

Jeden z nás narozeniny slavil